شناخت جامعه هدف

نخستین موضوع مهم برای بهتر دیده شدن پست های اینستاگرام ، شناختن مخاطب هدف است. باید با انجام بررسی هایی مشخص کنید که محتوای شما برای کدام سنین و چه قشری جذابیت دارد و اکثر این افراد در چه ساعاتی از روز فرصت فعالیت و سر زدن به اینستاگرام را دارند؟

دانستن این موضوعات به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای زمان انتشار پست های خود اتخاذ کنید. در این مورد باید در نظر داشته باشید که به عنوان مثال بزرگسالان که غالبا از ساعت 9 تا 5 بعداز ظهر سرکارند، به احتمال زیاد صبح سری به اینستاگرام می زنند. ولی در مقابل قشری مانند دانشجویان اغلب تا دیر وقت بیدار مانده و ممکن است فعالیت آنها در آخر شب در اینستاگرام بیشتر باشد.

بهتر دیده شدن پست های اینستاگرام

منطقه زمانی فالوورها

منطقه زمانی نیز یکی از فاکتورهای مهم است. به عنوان مثال در صورتی که فالوورهای شما در منطقه آمریکای شمالی زندگی می کنند شما بهتر است مطالب و پست های خود را از حدود ساعت 7 صبح تا ساعت 9 شب ارسال نمایید. در غیر اینصورت اگر فالوورهایتان از تمام نقاط دنیا هستند زمان ارسال پست ها اهمیت زیادی نخواهد داشت.

عدم انتشار پست های متوالی

باید انتشار پست های خود را به شیوه ای زیرکانه انجام دهید. نباید شیوه انتشار پست هایتان به گونه ای باشد که برای دیگران آزار دهنده باشد. آپلود کردن چندین پست به شکل پی در پی و پشت سرهم در اینستاگرام نمی تواند بازخورد خوبی برای پیج شما داشته باشد.غالبا کاربران به .

ادامه مطلب 


organik اینستاگرام ,انتشار ,منطقه ,ساعت ,منطقه زمانی ,عنوان مثال ,بهتر دیده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

asgs30lfca کولر گازی اجنرال 30000 مدل وبلاگ شهر تخفیف ویژه عمو رحیم مرکز فروش سیسکم:بهترین و ارزانترین سیسیکمها